Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

morre

1. 3. 2012 17:13
výborný článek...studenti

0 0
možnosti

Já, Claudius

1. 3. 2012 9:36
Dámo

vraťte se do kurníku.

2 0
možnosti

viet

1. 3. 2012 0:16
No Sylvinko

No Sylvinko, nelétáte jako holubička? O kolik Vás musí tartto vláda okrást, abyste začala myslet čímkoliv jiným, třeba hlavou?

Nejhloupější je bezduše opakovat zjevné lži!8-o

8 0
možnosti

Bára33

1. 3. 2012 8:24
Re: No Sylvinko

Nevím, jak jste přišel na to, že opakuji lži. Můj článek vychází jednak z osobního kontaktu s dotyčnými, jednak z toho,co zcela otevřeně řekli do mikrofonu v televizi. Prostě ten zákon nečetli, ovšem protestovat proti němu jdou.

1 0
možnosti

ladhela

29. 2. 2012 23:54
já je chápu

i v jiných zemích  studenti  protestují ,zrovna dnes  ve Španělsku studenti demonstrovali ..no prostě protestovat je IN no a ti naši studenti nechtěli vypadat jako blbci .no

1 0
možnosti

liason

29. 2. 2012 23:50
Dovolím si citovat:

"Ovšem ten desetitisícový, příliš nepřemýšlející dav mladých lidí, kteří by v budoucnu měli zastávat posty ve vedení podniků, státních úřadů a případně i v politice, mě tedy dost děsí."

Mě víc děsí ten současný zástup čítající mnohem více hlav než pouhých 10.000, který je z Vaší generace a zastává vysoké posty v politice, ve vedení podniků a na úřadech. ;-)

7 0
možnosti

jarno3

29. 2. 2012 23:19
Autorko,

to je vaše originální myšlení, nebo jste se byla poradit u Cíglera? Soudný člověk by takové bláboly napsal těžko. Pochopila byste, že študáci naopak byli a jsou vždycky PROTI levici. Ať už v roced 89 nebo přemlouváním báby s dědkem. Ono je to pochopitelné. Nepoznali nouzi, jsou přizpůsobivější a mají lepší možnosti uplatnění, než starší generace.

3 0
možnosti

Bára33

1. 3. 2012 8:22
Re: Autorko,

Vzhledem ke svému věku se nemusím s nikým radit, mám dost vlastních zkušeností i vzdělání. Kdybyste si vy přečetl něco málo z historie 20. století a také ze sociologie, zjistil byste, že pravdu mám. Proč myslíte, že vznikl onen citát: Kdo není ve dvaceti komunistou, nemá srdce, kdo je komunistou ve třiceti, nemá rozum...

1 0
možnosti

ver.va

29. 2. 2012 22:31
Vysokoškoláci vědí

Vědí, oni vědí, jen televize trochu upravuje zpravodajství. Zajděte si na nějakou VŠ.

0 0
možnosti

Bára33

29. 2. 2012 22:45
Re: Vysokoškoláci vědí

No právě že jsem s pár vysokoškoláky mluvila - jak jsemostatně i psala v článku

1 0
možnosti

Hell2

29. 2. 2012 22:16
Mluvíte mi z duše!!!

Karma. Podepsal bych každé slovo. Také mě šokuje ta lehkost , s jakou bylo možno naši elitu národa zmanipulovat. Ono to možná také bude tím, že o žádnou elitu už dávno nejde. Dnes študují 2/3 mladých na vysokých školách. Takové procento opravdu žádnou  elitou být nemůže.  Ale školám jde o hlavy, aby dostaly peníze. A úroveň vzdělání jde dolů. Tak jaképak akademické svobody? Vždyť s nimi neumí zacházet! A navíc - to školné je víc než třeba. Takovou masu vysokoškoláků už není možné ze státní kasy utáhnout.

2 0
možnosti

Politicky korektní lež

29. 2. 2012 22:10
školné chtějí zavést hlavně banky

Které pak budou poskytovat půjčky garantované státem a vydělají majlant. A nakonec prodělají nejen studenti, ale i stát.

2 0
možnosti

Hell2

29. 2. 2012 22:20
Re: školné chtějí zavést hlavně banky

Nevím, jestli máte pravdu. Na VOŠkách už školné existuje prakticky od jejich vzniku. Není nijak závratné, tuším asi 3000 Kč za semestr. Nikoho nezrujnuje, ani půjčka není třeba. A jednak pomůže škole a jednak plní úlohu jakéhosi ragulátora. Kdo to se studiem nemyslí vážně nebo na to nemá, radši včas odejde. A každý se snaží studium dokončit v řádném termínu.

0 0
možnosti

villík

29. 2. 2012 22:04
Koukám, že tady diskutují většinou studenti politologie a ..

..podobejch nesmyslů, protože študáci z technických oborů mají v hlavně mozek a jasno.

0 0
možnosti

villík

29. 2. 2012 22:04
hlavě...

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik