Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Guru zavelel, tak jsou prosby marné..

6 2
možnosti

a klase tam neprizvou a neprizvou.... ;-D

5 4
možnosti
RH

Přitom je zrozen k řízení planety.. ;-)

6 2
možnosti
Foto

Paní Bobošíková říkala, že ho povolá.

5 0
možnosti
RH

Ne, ona říkala "Teď už tady chybí jen ten Klaus"..

5 0
možnosti
RH

Nikoli, myslím Václava Klause, jehož slovo je pro vás posvátné.. Bilderberg jako světovládné spiknutí je pohádka pro paranoiky..

6 5
možnosti
MP

Největší tajemství není třeba před lidmi skrývat. Sami je hlídají tím, že jim odmítají uvěřit. Např. politici USA se dle ústavy nemohou neoficiálně scházet se zahraničními politiky. Bildeberg je neoficiální setkání. Proč to nechává média v klidu? Protože média řídí přímo či nepřímo členové Bildebergu.

2 4
možnosti
RH

ano, a jak jsou schopni ovládnout všechna média? Jsou všichni majitelé novin, televizí, rozhlasových stanic nebo internetových médií členy BG? Vysvětlete mi, jakým mechanismem BG ovládá svět! Já to nechápu. Mě to připadá jako upgradovaná pohádka o židozednářském světovládném spiknutí. Rv

5 1
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik