Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

D18a91d57a26k 77P80e82t78r

15. 9. 2013 20:24

Jste schopna  v té smršti karm vysvětlit, proč je nástup totality po 23 letech. Asi moji otázku nechcete pochopit.

0 1
možnosti

Už jsem to sice vysvětlovala - v článku i v diskusi (nejsem si jistá, zda zrovna vám), ale tedy znovu: Totalita hrozí vždy a všude - protože stále existuje část lidí, kteří se domnívají, že jedině ta jejich pravda je správná a hodlají ji lidem vnutit i proti jejich vůli - samozřejmě "pro jejich dobro". A je jedno, jestli jde o totalitu rudou, zelenou, bruselskou či jakoukoliv jinou. A druhou hrozbou jsou lidé - ti, kteří jsou ochotni vyměnit svobodu a demokracii za údajné "sociální" jistoty. Tolik tedy moje odpověď na vaši otázku PROČ...

1 2
možnosti
DP

D64a53d20a42k 47P60e58t83r

16. 9. 2013 12:59

Údajné sociální jistoty? Tak s tím nechoďte  mezi horníky pana Bakaly.

0 0
možnosti

Bu´dte si jist, že společnost horníků mě opravdu neláká ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik