Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nesouhlasím,

1.volba presidenta byla tajná, nevíme tedy jak Sobotka hlasoval.

2. je rozdíl někoho nevolit, něco jiného neustále okopávat a pak zaříznout svého kolegu, či vlastně nadřízeného, kterého navíc neustále ujišťujete, že ho vždy podržíte a že jste jeden tým.

3.pokud bychom připustili, že Sobotka Zemana nevolil, asi měl pádný důvod. Jak se dnes ukazuje velmi opodstatněný.

0 0
možnosti

Nevím, jeslti jste sledoval onu volbu před 10 lety - tam nešlo jen o to, kdo koho volil, ale kdo pro tuto "nevolbu" aktivně sháněl hlasy zůčastńoval se "tajných" schůzek - tedy dělal úplně stejný podraz. A k bodu 3 - jasně jsem v článku napsala, že já jsem byla velice ráda, že tehdy byl zvolen prezidentem Klaus - o to nejde, jde o zcela stejný "charakterch" obou socdemáckých protaginostů

0 0
možnosti
Foto

Samozrejme mate pravdu. Oba jsou stejni. to se neda oddiskutovat. jenze zde bylo v "primem prenosu" ukazano, ze jeden je o malinko horsi, alespon v tomto pripade. Jinak nelze ukazat na politika, kery nema za nechty nejake neopravnene penize, ktere byly pred tim ve vasi vyplate. Je to jedna banda a bude tezke rozlisovat kdo je horsi a kdo je lepsi.

0 0
možnosti
Foto

Když vyhraje Hašek, tak vyhraje především Zeman, to chcete? Mně to vadit nebude, jsem pro presidentský systém a modifikaci Senátu v druhou komoru krajů. A pro americké pojetí politických stran.

0 1
možnosti

Zeman tam bude 5 let tak jako tak... a pokud  vyhraje Hašek, tak to bude pro pravici lepší - v příštích volbách na to totiž socdem dojede...

0 2
možnosti

Omlouvám se, já totiž mám 80 a Vy jste docela hezká žena..

0 0
možnosti

Já ale nechtěla, abyste se omouval :-) - to bylo myšleno v dobrém  (naopak - člověku to udělá dobře... asi jako v sobotu, když jsme šli s volební urnou do LDN a babičky a dědečkové nám tam taky říkali "děvenky"...)

0 0
možnosti

Děvenko máte docela pravdu.Ten pan Sobotka není jen takový zrádce, on je totiž dle mého názoru člověk mužského pohlaví, poněkud slaboučký ,nevýrazný,necharismatický,jen s obrobvskými osobnímu ambicemi, ale chlap to zcela určitě není, ani vůdčí typ.Ten nemůže vyhrát žádnou bitvu.Ještě by si měl zastěžovat mamince, jak jsou naněho všichni zlí.

0 0
možnosti

dík za souhlas... jen se ve svých 54 letech nějak už necítím být "děvenkou" :-)

0 0
možnosti
Foto

O53t93t39o 17Č96e20r56n91ý

30. 10. 2013 20:55

Tak nějak. Éto ego dělo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik