Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Musel jsem hodně přemýšlet, abych naše "slovíčkaření" něčím doplnil - Tady to tedy je: A co slovo ještě zprofanovanější? Soudruh. Nechala byste kvůli tomu předělat všechny knihy, které vyšly už v 19.století a kde slovo soudruh neznamenalo nic jiného, než člověka sdílejícího stejný úděl? A co třeba nositelé příjmení Gottwald, Husák, apod.? Neměli by se nechat přejmenovat, když negativní konotace spojená s jejich příjmením je více než odůvodnitelná? Proti tomu je přece "týt z něčeho" jen slabý odvar.

0 0
možnosti
Foto

jdu jen udělat pffffffff.....2014;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jenom všem popřeju. Tohle je stý příspěvek v diskuzi a to jsem si nechtěl nechat ujít.

0 0
možnosti

tak ještě 101. - zapomněla jsem všem poděkovat za příjemně strávený Silvestr :-)

1 0
možnosti
MJ

Aha, pan Kula byl rychlejší.

0 0
možnosti
MJ

Hodím sem také vtip "sexuální".

Přijde paní k sexuologovi: "Pane doktore , s manželem máme trable ohledně sexu. Když jsem nahoře, točí se mi hlava, když jsem dole , nemůžu dýchat."

"Tak to zkuste na boku": radí sexuolog.

"To jsme také zkoušeli, ale to zas nevidím na televizi."

1 0
možnosti
MJ

Hezký posilvestrovský den.

Na povel se opíjet. Neopíjím se na povel a nikdo z mých přátel, kteří ještě, mimochodem, spí různě po baráku.A závislák sedí u PC. Jen jsme si připili o půlnoci. Jinak vedeme "intelektuální" řeči a hrajeme stolní hry. U těchto přátel a přítelkyň nehrozí oprava a očista domu.Jsem rád za tyto přátele a držím se jich.Aaaa už vstala i má "kamarádka". Má za úkol připravit ostatním oběd.Musíme je nakrmit. 

Paní Šporková přeji Vám hodně zdraví (nenechte si ho tím zatroleným prezidentem poškodit:-(), hodně nápadů na články a ostatní přijde. To samé přeji zdejším dědkům.

Vaše témata.

1) Nic horšího už přijít nemůže.Což je velmi pozitivní, nevěšme hlavy.

2)Kávu. 3)To je mi zcela u zádele, život přináší změny a pak, o čem by jste potom psali Vy politití analici. 4)To se musíte zeptat jinde ;-)

1 0
možnosti
MJ

Oprava:

političtí analitici

0 0
možnosti
PK

Tak mi to připadá, že je to samý sex a žádný pokec. :-/

Ale tak to má být ;-)!! Tak dobrou :-)

0 0
možnosti
LN

...přejí všem hodně štěstí v novém roce.....přeji štěstí...neb historická pravda hovoří....že na titaniku byli taky všichni zdraví.....;-)

0 0
možnosti
PF

Přeji všem pohodu, klid a hlav ně zdravý rok.

1 0
možnosti

tak ať se nám všem v tom novém roce daří :-)!

3 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik