Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Kahlan Amnell

16. 4. 2012 16:49
Rasismus

Zarazilo mě třeba, když producent Vražd v Midsomeru prohlásil, že tam menšiny nechce (neznám přesnou citaci), protože je to typický anglický seriál, byl odejit. Cože na tom, že na anglickém venkově černocha nepotkáte? Ve filmu o anglickém venkově musí být dva a jeden asiat.

Nechci být rasista, ale takové příklady rasismu ho ze mně dělají. Rv

4 0
možnosti
LH

lahab

16. 4. 2012 16:46
Taková nebetyčná drzost!

Plácat si pravdu přes pysky (klávesnici)....

1 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik