Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zeman bude jmenovat takové členy ČNB, kteří jsou nestranní vůči euru. Jeho protivník chce přijmout euro už v roce 2015 a to bez ohledu na skutečný stav měnové unie. Ohledně soudců ústavního soudu se to má tak. Člen ČSSD, bývalý ministr spravedlnosti, tomuto soudu předsedá. Z jeho úst vyšla slova o tom, že ústavní soud nemůže být apolitický. Po jím vedeném soudu, který posvětil ztrátu suverenity skrze Lisabonskou smlouvu, je už úplně jedno, kdo tam bude dál. Ale díky za článek ;-)

4 7
možnosti

to mate tak, ze pan knize "Jeho protivník chce přijmout euro už v roce 2015 a to bez ohledu na skutečný stav měnové unie." ma asi takovou relevanci, jako kdyz vy napisete, ze byste chtel konecne zaplatit vsechny sve dluhy. Rozdil je v tom, ze knizeti, ze by to chtel verim...

6 3
možnosti
HH

Vy jste pro média k nezaplacení. Vy by jste uvěřila i tomu, že u "Karla" v případě jeho potomků šlo o "neposkvrněné početí".

3 5
možnosti

Můžete mi říct, co mají moje věcné argumenty společného s neposkvrněnýn početím - a to ještě u pana Karla?

1 1
možnosti
Foto

No snad, abyste raději začala již Vaše děšti učit "Zachovej nám Hospodine," když Vám to přijde vlastenečtější.

4 4
možnosti

i vy jste podlehl levidové mediální masáži, že pokud bude prezidentem člověk, pocházející se šlechtického rodu, tak se vrátíme k monarchii? Já nelobuju za knížete, ale PROTI Zemanovi

2 3
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik