Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P34a45v42e67l 81K81u50l60a

31. 1. 2013 19:41

Přímou demokracii samozřejmě ne. Ovšem většinový volební systém podle mého ano.

3 1
možnosti

no mě by se asi nejvíc líbil systém, který se v obecních volbách - tedy že si můžu vybrat lidi z různých kandidátek (a kdo nechce, ten může i nadále volit celou stranu/hnutí). Taky jsem byla pro většinový systém, ale když vidím, co je ona "většina" schopna zvolit, tak z toho začínám mít obavy

0 3
možnosti
Foto

Kecy - ve Švýcarsku mají referenda nejvíc a jsou nejspokojenějšíR^R^R^!!!!!!

6 3
možnosti

já taky nemluvila o přímé demokracii jako takové, ale o přímé demokracii v Česku! Navíc ani tam nemají to, co se snaží pod pojmem přímá demokracie prosadit ty naše "iniciativy"

4 2
možnosti
PB

P88a27v77e38l 33B75a32c98í84k

31. 1. 2013 19:05

Určitě nám stačí parlamentní demokracie, ale chtělo by to strany jenž fungují na demokratickém principu a jsou přístupné lidem a né veřejné mafie ;-)

2 0
možnosti
RH

Přímá demokracie je vějička. V moderní společnosti není realizovatelná a proto nikde na světě neexistuje.

6 3
možnosti

jojo, jenže říkejte to "obyčejnému člověku", který v ní (a v Okamurovi, Janečkovi apod.) vidí spásu lidstva

5 3
možnosti
BM

Přímá demokracie u nás nemá tradici jako například ve Švýcarsku, kde je referendum každou chvíli, avšak pouze v jednotlivých kantonech. A co týče toho volebního šílenství, tak to byla jednak premiéra (příště již to možná bude  jinak) a jednak to bylo tím, kdo proti sobě nastoupil. Kdyby to byl Zeman kontra Fischer, jak se předpokládalo, tak by to též bylo o něčem jiném.......

2 2
možnosti

já myslím, že by to bylo podobné - Zeman měl jistě na Fischera připraveno něco, co by lidi vyprovokovalo podobně jako proti Sch.

A vzhledem k naší minulosti mám obavy, že v nás to Buď - a nebo přetrvává a přetrvávat bude ještě dlouho, takže právě v otázce referenda nebo volby mezi dvěma kandidáty to vysotupí na povrch vždycky. Normální volby nejsou tak vypjaté, protože je víc možností...

2 3
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik