Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P42a29v19e32l 93K17u79l97a

31. 12. 2013 23:20

Pozdě, ale přece, jdu pokecat. Skvělý nápad, paní Sylvo. Zkusím odpovědět na několik (2) vašich otázek. V Čechách nikdy nebude příští rok lepší, než ten minulý. Na co by si potom chudáci Češi stěžovali. 

Řekl bych, že zásadní otázka není, jak dlouho vznikající vláda vydrží, ale zda vůbec vznikne. :-)

1 0
možnosti

No mám obavy, že skutečně vznikne...Zemanova pozice poněkud klesla...

Ale nám "nestěžovatelům" přeju,aby ten rok, co za chvíli začíná, byl aspoň o trochu lepší :-)

1 0
možnosti
LN

..lehce popjím tramín červený....

...máme doma o psíka více....tak trošku hlídáme...zatím to zvládají....

0 0
možnosti
PF

P77e63t77r 42F55o80j41t58í64k

31. 12. 2013 21:22

Dobrý večer, ještě jsem nikdy nedělal na Silvestra test:-):-)

1. Určitě bude lepší, protože čím jsem starší, tím je to lepší...;-);-)

2. Nepijeme, myslíme na sex;-(;-(

3. Vláda bude, možná bude i sex;-):-/

4. Ty první tři odpovědi snad řekly vše, ne?:-P:-P

0 0
možnosti
Foto

1. Radši nechci vědět vzhledem k sestupné tendenci od 2011.

2. Zatím nepijeme, máme jen jednu láhev na dvě schopné a jednu abstinující osobu.

3. Vláda nebude, Miloš jinou než vlastní nejmenuje.

4. ...

1 0
možnosti
Foto

O70t59a13k29a69r 49S14e24k33l

31. 12. 2013 19:52

Mám takové "vošajstlich" téma - vztah k rachejtlím , petardám a pod. Mne samotného až tak neštvou , i když nechápu důvod - proč zrovna ausgerechnet pod okny mého domku musí od božího rána malí smaví občané odpalovat desítky těchto kratochvilných záležitostí - koupeno zřejmě ze sociální podpory.

Opakuji , nejde ani tak o mě . Jak to mám ale vysvětlit svým třem bíglům ? -:) !!!

2 0
možnosti
IN

Poradila bych Vám, ať pesany pustíte na spoluobčany, ale vzhledem k tomu jak jsou mstivý to není dobrá rada :-/

0 0
možnosti
VR

1) Nastávající rok bude + - stejný jako tento

2) Piju bílý čaj Pai Mu Tan 

3) Vláda vydrží celé volební období

4) Nerozumím otázce

1 0
možnosti

No ta 4 - to je škoda...zrovna dneska tu nějaký kolega bloger psal, k čemu všemu je sex dobrý - jak je díky němu člověk zdravější, úspěšnější, líp vypadá, déle žije ;-D

0 0
možnosti
Foto

Skvely napad R^

K certu s vladou, nepiju ani nedrobim, nebot jsem se prave probudila a na sex to taky nevypada...

1 0
možnosti

no vládu bych taky ráda poslala k čertu - akorát že se to asi nepovede - dokonce ani Zemanovi ;-D

1 0
možnosti

Takovej mladej - a neví?

1 0
možnosti
Foto

Hezke :-) Mne uz je nejak spatne, uz nic nepiju a nejim. Sex...ten bude asi az pristi rok :-) Mejte se krasne!

1 0
možnosti
PF

Teď už byste mohla napsat "asi letos". Tomu se říká optimismus;-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer,:-)

musí být lepší, být horší nebo stejný, nechci to vidět...

Nedrobím, necintám, ani jiné výše uvedené požitky!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik