Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tenhle rok nebyl zas úplně špatnej, narodil se nám vymodlený syn, takže ostatní problémy jsme zasunuli do pozadí. Ale ten nový bude,doufám, ještě lepší:-)

Politiku řešit nebudu, sex nevím, je tady moc lidí (ale zas bych se nemusela bát, že na mě nepřijde řada;-D).

2 0
možnosti

Asi jsem měla napsat něco víc kontroverzního - abych přilákala i oponenty ;-D

0 0
možnosti
PS

P35e41t89r 18S53k58á54c36e73l

31. 12. 2013 23:07

Oponenti se vyvrbí...

0 0
možnosti
Foto

R^Zdravíčko...Budu dělat všechno proto, aby byl nastávající rok lepší, než uplynulej...Ale ve finále by mi stačilo, kdyby nebyl horší...K pití zatím chlemtám výjimečně colu, ale asi dojde na pivko - pokud zvládnu takovej příval bublin..Vlastně nemám na alkohol vůbec chuť, tak se udělám kakao..Do klávesnice drobim vždycky, takže v tom pokračuju...Jedině u tématu sex si nejsem tak úplně jistá, o čem je řeč...Možná, když se ségrou zahulim, vynoří se mlhavý vzpomínky...a nebo taky ne. A jak to má dneska autorka tohoto blogu?

2 0
možnosti

no já piju - jako obvykle - svůj oblíbený sekt, drobím chlebíčky - a vzhledem k tomu, že mám skvělého manžela, tak si nemůžu stěžovat ani na ten sex :-)

Horší to bude s tou prognózou roku příštího - tedy nemyslím ani tak osobně, jako spíš kam se budeme ubírat jako země a společnost :-/

0 0
možnosti
IN

Příští rok bude určitě lepší ....nepiji a nedrobím, jsem již z těch Vánoc a narozenin prepitá a prejásaná :-) ...ze sobeckých důvodů doufám, že vláda dlouho nevydrží, neb účast ve volební komisi mě strašně baví ;-) .... a sex ? ....doufám, že bude často  ;-D

0 0
možnosti

Tak to jsme na tom víceméně stejně (až dneska jsem vynášela těch X lahví od sektu, co se tu vypil o Vánocích) ... Ale až na to drobení do klávesnice...dopoledne jsem udělala chlebíčky coby celodenní jídlo a te´d je tu (s manželem) příležitostně konzumujeme

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Sylvo, jsem skoro rok bloger a rád čtu Vaše příspěvky.

Příští rok bude stejný jako ten letošní - bude mít 365 dní s vítězstvími i prohrami, radostí i smutkem, plný pozitivních zážitků i setkání se žlučovitými bytostmi. Budeme o rok starší a ve smyslu Jungova učení i archetypálně moudřejšími lidmi. Piju nyní Brunello di Montcalcino /výborná odrůda z Toskánska/, od 18.00 hod žádné poživatiny vzhledem ke galusce v oblasti břišní krajiny. Sex? No, uvidíme.

Přeji pěkný večer a dávám Vám karmu pro dobrý nápad.

1 0
možnosti

dík :-)...a Jungovým učením jsem se shodou okolností v minulých letech docela zabývala - tak doufám i v tu moudrost

0 0
možnosti
Foto

O87t54t89o 81Č80e92r39n54ý

31. 12. 2013 18:28

Ty první čtyři věty bych chápal, ale sex? Na Silvestra? To na Nový rok! Jak se to říká... jak na Nový rok, tak po celý rok.

2 0
možnosti

no kolem 1. - 2. v noci, kdy chodíme spát, je sice už Nový rok, ale v podstatě ještě silvestrovská noc ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3392x
Mám ráda svou rodinu (manžela, děti i vnoučata), proto mě zajímá, co se kolem nás děje - a ráda bych alespoň svým názorem ovlivnila to, v jakém světě budou žít.
V diskusích mě najdete pod nickem Bára33

Seznam rubrik